Fast delivery

Premium bball goods

30-day return policy

REKLAMCIJE

Če je izdelek poškodovan ali se je po uporabi nepričakovano in neprimerno deformiral, ga lahko vrnete in zahtevate reklamacijo. Dunk Shop odgovarja za skrite napake izdelka, ne odgovarja pa za napake in morebitno nastalo škodo, ki nastane ob nepravilnem vzdrževanju izdelka. STROŠEK POŠILJANJA VRNJENEGA BLAGA KRIJE POŠILJATELJ. Vse kar morate storiti je slediti spodnjim korakom.


POSTOPEK REKLAMACIJE

  1. Izdelki morajo biti vrnjeni očiščeni in nepoškodovani.

  2. Izdelke zapakirajte tako, da med prevozom ne poškodujejo. Najbolje je, da uporabite škatlo (nitreba, da je original). V škatlo priložite še kopijo računa in izpolnjen Obrazec za zahtevoreklamacije, ki ga najdete tukaj.

  3. Zapakirane izdelke pošljite na naslov na naslov: Kupalo d.o.o. (Dunk Shop), Maistrova 8, 3000 Celje (SI).

  4. Ko prejmemo blago z napako, se začne 30 dnevno obdobje za obdelavo reklamacije (to obdobje je lahko tudi daljše, če se obe strani strinjata). O poteku postopka in nadaljnjih korakih vas bomo obveščali po emailu ali telefonu. Možne rešitve reklamacije so: vračilo kupnine, menjava izdelka, popravilo izdelka.


POMEMBNO OBVESTILO

• Poštnina je na vaše stroške, zato ne sprejemamo vračil, ki so poslana kot "plačilo ob dostavi".
• Prosimo zavarujte izdelke in jih pošljite po priporočeni pošti.


VRAČILO BLAGA

  1. Izdelki morajo biti vrnjeni, takoj po tem, ko ste odkrili napako. Pogosto nošenje poveča možnost za nastanek poškodb kar je lahko razlog, da vam zavrnemo reklamacijo.

  2. Garancijsko obdobje za vse izdelke je 24 mesecev od datuma dostave.

  3. Garancijsko obdobje se ne sme zamenjati za trajnost kateregakoli izdelka. Trpežnost se nanaša na to, da izdelek ob ustrezni uporabi in skrbi, vzdrži obrabo, se ne raztrga in ne razpade. Seveda pa je treba ob tem upoštevati namen in lastnosti izdelka ter razlike v pogostosti nošenja.

  4. Če kupec prejme izdelke, ki se ne skladajo z opisom na spletni strani ali imajo kakršnekoli tovarniške napake, mora o tem obvestiti prodajalca preko emaila ali telefona brez zavlačevanja (maksimalno 5 dni po prejetju izdelka).

  5. Če kupec prejme poškodovan izdelek ali izdelek z napako, ima pravico vložiti zahtevo za reklamacijo.

  6. Pod tovarniško napako spadajo spremembe lastnosti izdelka, nekvalitetni in nevzdržljivi materialiter kršitev procesa proizvodnje.

  7. Spremembe lastnosti izdelka med garancijskim obdobjem ne spadajo pod tovarniško napako. Npr., če je poškodba posledica nepravilnega nošenja, nezadostna skrb, naravna sprememba materiala, ali če je poškodba povzročena s strani kupca ali tretje osebe, potem to ne spada pod tovarniško napako.

  8. Reklamacija bo upoštevana, če vrnjeni izdelki dosegajo vse omenjene standarde, med drugim tudi higienske. Kupec je dolžan vrniti izdelke čiste in brez kakršnihkoli higienskih pomanjkljivosti. Podjetje Kupalo d.o.o., ki vodi spletno trgovino www.dunkshop.si ima pravico zavrniti reklamacijo, če vrnjeni izdelki ne dosegajo teh standardov.

  9. Vaša zahteva za reklamacijo, vključno z odpravo napake, bo obdelana v 30 dneh po tem, ko bo zahteva pravilno vložena. Pooblaščeni delavec se lahko v upravičenih primerih s kupcem dogovori za daljše obdobje.

  10. Kupec mora poslati Obrazec za zahtevo reklamacije skupaj z izdelki in kopijo računa na sledeč naslov:

    Kupalo d.o.o. (Dunk Shop)

    Maistrova 8

    3000 Celje (SI)