Produkt ste uspešno dodali v košarico.

Vračila in reklamacije

V primeru, da kupljen izdelek ni izpolnil vaših pričakovanj, ga lahko vrnete pod pogoji, ki so navedeni v nadaljevanju.

1. Odstop od pogodbe oz. vračilo izdelka
V roku 14 dni od prevzema naročenega blaga imate pravico odstopiti od pogodbe, brez navedbe razloga za svojo odločitev (43. člen ZVPOT). Vračilo je možno uveljaviti pri izdelkih, ki niso nošeni. V predpisanem roku nam po elektronski pošti [email protected] sporočite, da odstopate od pogodbe. Izdelke morate vrniti nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu, da odstopate od pogodbe. Paketu, ki ga vračate priložite izpolnjen dopis o vračilu izdelkov. Najpozneje v 14 dneh od prejema izjave o odstopu od pogodbe, vam bomo vrnili kupnino. Vračilo kupnine ne bo izvršeno preden bomo prejeli vrnjen izdelek. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, z etiketami, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljatelj krije tudi stroške prvotne poštnine, tj, 3.50 EUR, ki bodo odšteti od vrnjenje kupnine. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

2. Zamenjava izdelka
V kolikor ste se odločili, da bi raje imeli kakšen drug izdelek iz naše spletne prodajalne, je postopek zamenjave preprost. Izdelek lahko zamenjate v roku 14 dni od prevzema naročenega. Izdelek, ki ga imate doma, zapakirajte v paket in ga pošljite na naš naslov. Paketu priložite dopis o zamenjavi izdelka. Pomembno je, da na dopis poleg svojih podatkov vpišete kateri drug izdelek želite. Naročeni izdelek vam bomo poslali v najkrajšem možnem času. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, z etiketami, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

3. Poškodovan izdelek
Če je izdelek poškodovan ali se je po uporabi nepričakovano in neprimerno deformiral, ga lahko vrnete na naš naslov. Prosimo vas, da izdelku priložite dopis o  reklamaciji, v katerem opišete napako, ki ste jo zaznali na izdelku. Vrnjen izdelek bomo predali v reklamacijsko službo, ki bo ocenila upravičenost reklamacije. O rezultatu postopka in nadaljnjih korakih vas bomo obvestili v roku 8 delovnih dni po prejemu reklamacije. Možne rešitve reklamacije so: vračilo kupnine, menjava izdelka, popravilo izdelka. Dunk Shop odgovarja za skrite napake izdelka, ne odgovarja pa za napake in morebitno nastalo škodo, ki nastane ob nepravilnem vzdrževanju izdelka. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj.

Izdelk vrnite na naslov:
Kupalo d.o.o.
Maistrova 8
3000 Celje (SI)

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo po elektronski pošti [email protected].